Επιστημονικοί & Τεχνικοί Συνεργάτες

Ο Αντώνιος Πλαγεράς γεννήθηκε στον Βόλο, είναι πτυχιούχος της ΑΣΕΤΕΜ – ΣΕΛΕΤΕ στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και είναι εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχει εξειδικεύσεις σε θέματα Διδακτικής και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Είναι πιστοποιημένος στην Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό από την ΑΣΠΑΙΤΕ. Έχει διδάξει αλλά και έχει οργανώσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων προς εκπαιδευτικούς της β/θμιας εκπαίδευσης, θέματα που αφορούν στη διαχείριση τάξης, την αντιμετώπιση εθιστικών συμπεριφορών στο σχολείο, τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων από τους εφήβους. Υπηρετεί στη Δημόσια Εκπαίδευση, από το 2012 είναι υπεύθυνος Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων στην Μαγνησία, και από το 2019 είναι σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού στο Κ.Ε.Σ.Υ. Λάρισας. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων και εκπαιδευτής εκπαιδευτών ενηλίκων, είναι μέλος του μητρώου αξιολογητών εκπαιδευτών ενηλίκων και έχει διδάξει περισσότερες από 2500 ώρες σε εκπαιδευτικά προγράμματα ενηλίκων. Έχει διδάξει στο ΤΕΙ Θεσσαλίας στο τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων το μάθημα «Εισαγωγή στην Πληροφορική» στο Α εξάμηνο. Είναι συνεργάτης στην ΑΣΠΑΙΤΕ παράρτημα Βόλου στα αντικείμενα της «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός» και στις «Πρακτικές Ασκήσεις διδασκαλίας». Συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα.

Ο Φώτης Παντόπουλος είναι φιλόλογος ειδικευμένος στην Έκθεση και την Ιστορία, μαθήματα τα οποία διδάσκω από το 1989 στην ιδιωτική εκπαίδευση. Πτυχιούχος του Τμήματος Ιστορίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Από το 1990 και για 17 συνεχή έτη επιλέχθηκα από χώρα ειδική στην ασφάλεια σε παγκόσμιο επίπεδο και παρακολούθησα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ειδικά “σχολεία” για εκπαιδευτικούς/εκπαιδευτές ενηλίκων στελεχών, γεγονός το οποίο συνέβαλε καθοριστικά στην εξέλιξή μου ως εκπαιδευτικού σε θέματα μεθοδολογίας και διδακτικής. Το 2012 σχεδίασα το Πρόγραμμα “My name is Teacher”, το οποίο και διέθεσα ελεύθερα στο Διαδίκτυο, με επιμέρους έργα τη βοήθεια για το μαθητή, τον εκπαιδευτικό και τη Σχολή Γονέων. Το 2014 το Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, του οποίου είμαι πλέον Επιστημονικός Συνεργάτης, έθεσε το Πρόγραμμα υπό την αιγίδα του και το ενέταξε στις επιστημονικές και ερευνητικές του δραστηριότητες, δημιουργώντας ερευνητική ομάδα εκπαίδευσης, τηλεκπαίδευσης και διδακτικής. Από το 2015 μαζί με τους συνεργάτες μου παρουσιάζουμε το Πρόγραμμα σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών δια ζώσης και από απόσταση, σε συνέδρια και ημερίδες, σε ανοιχτές διαλέξεις/webinars, σε προγράμματα που εθελοντικά προσφέρουμε σε φορείς και δήμους για την προετοιμασία υποψηφίων. Σήμερα αναπτύσσω διδακτικό έργο στην ιδιωτική εκπαίδευση, στο Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στην Αστυνομική Ακαδημία. Τέλος, ως επικοινωνιολόγος ασχολούμαι με τα αντικείμενα της Στρατηγικής Επικοινωνίας, της ποιότητας υπηρεσιών και της δημόσιας εικόνας, με εκτενή αρθρογραφία σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

Η Ιατρού Παρασκευή https://stemct.weebly.com διαθέτει MSc in Edu «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Σ.Τ.Ε.Μ. στην Εκπαίδευση – S.T.E.M. in Education)» Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πτυχιούχος Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σχολή θετικών Επιστημών. Εκπαιδεύτρια εκπαιδευτικών στο STEM/ STEAM και τις ΤΠΕ. Εκπαιδεύτρια Εργαστηρίου στο «Ετήσιο πρόγραμμα επιμόρφωσης-εξειδίκευσης εκπαιδευτών στο stem», Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔI.ΒI.Μ.) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Εισηγήτρια πληροφορικής ενηλίκων. Found.ation (sponsor: Microsoft). Ερευνήτρια για την STEM εκπαίδευση με υλοποίηση εργασιών, δημοσιευμένες σε συνέδρια και περιοδικά. Υπεύθυνη σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων STEM για μαθητές της προσχολικής, δημοτικής και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για εκπαιδευτικούς. Μέλος επιστημονικών και οργανωτικών επιτροπών, πανελληνίων διαγωνισμών και ημερίδων σχετικών με τη STEM εκπαίδευση. Ιδρυτικό μέλος της Ε3STEM, μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής http://e3stem.edu.gr.

Ο Αντώνιος Γκοτσίνας αποφοίτησε το 2006 ως Ηλεκτρονικός μηχανικός από το Ανώτατο Τεχνολογικό Ιδρυμα Λαμίας και το 2010 έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο κτήσης του Μηχανικού Η/Υ MSc από το πανεπιστήμιο Πειραιά. Από το 2012 είναι υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Ειδικεύεται σε τεχνολογίες ενσωματωμένων συστημάτων και αυτοματισμών με πολυετή εμπειρία στα ασύρματα συστήματα μετρήσεων και ελέγχου που βασίζονται στο πρότυπο IEEE 802.15.4. Από το έτος 2008 συμμετέχει ενεργά στην ακαδημαϊκή κοινότητα με έντονη συγγραφική δραστηριότητα. 

Ο Μανταλόβας Ευθύμιος είναι Διπλωματούχος του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστήμιου Πατρών. Με διπλωματική διατριβή στην Ενσωμάτωση των γεωγραφικών πληροφοριακών συστημάτων στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων MSc in Service management του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με διπλωματική διατριβή στα Καινοτόμα Επιχειρηματικά Μοντέλα Βασισμένα σε Ψηφιακές Πλατφόρμες και την διεκπεραίωσε μέσω της εταιρείας Αccenture. Κάτοχος επίσης Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στα εφαρμοσμένα Πληροφοριακά συστήματα στην Πολυτεχνική σχολή Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής και κάτοχος του ετήσιου τίτλου προγράμματος ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ με θέμα διπλωματικής διατριβής Εκπαιδευτική Ρομποτική. Εργάζεται ως Μηχανικός Η/Υ για τη δημιουργία προγραμμάτων και ως Ηλεκτρονικός Μηχανικός πάνω σε ενεργειακές μελέτες σε εταιρείες καθώς και στη ΔΕΔΔΗΕ μέχρι σήμερα. Έχει κάνει αρκετές δημοσιεύσεις σε αγγλόφωνα διεθνή ηλεκτρονικά περιοδικά όπως το «Sciences of Education» και παράλληλα είναι κάτοχος του σεμιναρίου «Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση» στο ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ. Διαθέτει δεύτερο τίτλο σπουδών στην Βυζαντινή και Παραδοσιακή Μουσική και συμμετέχει στην δημιουργία μουσικών θεμάτων και ενορχηστρώσεων παραστάσεων με την χρήση της Μουσικής Τεχνολογίας.  

Η Παρασκευή Θεοδώρου είναι υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακών διπλωμάτων στις «Επιστήμες της Αγωγής – Ειδική Εκπαίδευση» και στην «Τεχνολογική Εκπαίδευση στα Ψηφιακά Συστήματα». Έχει πτυχίο στη Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τα επιστημονικά ενδιαφέροντά της εστιάζουν στους τομείς (α) της ανάπτυξης βοηθητικών εφαρμογών κινητών συσκευών για άτομα με ειδικές ανάγκες, με ιδιαίτερη έμφαση στις βοηθητικές εφαρμογές για τυφλούς ή κωφούς, και (β) του εντοπισμού των βέλτιστων πρακτικών εκπαίδευσης κατάρτισης που διευκολύνουν την υιοθέτηση της τεχνολογίας από αυτές τις ομάδες ανθρώπων. Προκειμένου να αποκτήσει γνώση των καναλιών επικοινωνίας και εκπαίδευσης αυτών των δύο ομάδων, η κ. Θεοδώρου έμαθε το σύστημα γραφής Braille και την ελληνική νοηματική γλώσσα. Πριν από το διδακτορικό της, συμμετείχε σε έρευνα σχετικά με την περιβαλλοντική εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τις μεθόδους και τις τεχνολογίες για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και κατάρτισης των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες στο Δημόκριτο, και την αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, θέματα που εξακολουθούν να την ενδιαφέρουν.